Povestea noastră

Activitatea noastră a început din 2006; până în 2016, societatea a derulat proiecte la scară mică. Începând cu acest an, ne-am propus să dezvoltăm echipa de management și datorită abilităților de negociere ale acesteia, am obținut contracte cu numeroși dezvoltatori imobiliari din județul Iași cu care continuăm să colaborăm.

misiunea firmei

Misiunea firmei noastre este să oferim soluții complete în ceea ce privește orice tip de construcții. Serviciile vizate sunt amenajarea și reamenajarea clădirilor rezidențiale sau industriale, dar și achiziționarea și prelucrarea betonului pentru realizarea acestor construcții.

scopul firmei

Scopul principal al firmei noastre este de oferi un pachet integral de servicii în domeniul construcțiilor pentru toți clienții care își doresc să colaboreze cu noi. Realizăm clădiri rezidențiale și industriale, având o echipă numeroasă și specializată pentru orice tip de lucrare. 

Ne dorim să dezvoltăm afacerile și să creăm locuri de muncă, de aceea ne axăm nu doar pe construcții civile, ci și pe spații industriale, birouri, spații comerciale etc. Încheiem parteneriate pe termen lung, tocmai pentru că urmărim să susținem afacerile, indiferent de domeniul în care activează și de experiența pe care o au. Ne dedicăm și firmelor start-up care au nevoie să se adapteze și să se mențină pe piața în continuă schimbare.

servicii oferite

Firma noastră oferă următoarele tipuri de servicii:

Scopul acestui pachet complet de servicii este să vă asigurăm tot ce aveți nevoie pentru realizarea lucrărilor de construcție. Dezvoltăm propriile proiecte, colaborăm cu alți parteneri sau vă putem ajuta să finalizați proiectele pe care le-ați început.

Partenerii cu care am colaborat până în prezent: S.C. Studio Casa S.R.L, S.C. Cat Construct Grup S.R.L., S.C. Presidence Garden S.R.L., S.C. Star Net S.R.L.,  S.C. Europrim Construct S.R.L., S.C. Fiald Imobiliare S.R.L.

Contactează-ne dacă vrei să-ți cumperi apartamentul mult visat

organigrama

Societatea noastră are în prezent 267 de angajați cu specializări diferite. Echipa noastră este formată din persoane cu experiență, dar și angajați pe care dorim să îi instruim și să îi ajutăm să se dezvolte. Colaborăm cu 2 prestatori cu care avem contract de asistență în domeniul financiar-contabil și Protecția Muncii.

Conform organigramei, administratorul firmei are în subordine 3 departamente:

Organizarea activității de execuție în construcții se realizează în formații de 5, respectiv 4 muncitori, în funcție de anvergura lucrării.

Dotarea personalului muncitor include scule de mână specifice și mașini, utilaje moderne (mașini de fasonat, mașini de tăiat și prelucrat oțel beton). Modul de lucru este în acord global pe formație, cu tehnologii clasice și acolo unde este cazul, cu tehnologii uscate (sisteme gips carton, tavane casetate etc.), dacă gradul de finisare o impune.

Comunicarea cu beneficiarii, se face prin reprezentanți desemnați și prin administratorul firmei. În interiorul firmei comunicarea se face în scara ierarhică.

La încheierea fiecărei lucrări sau la sfârșitul fiecărei luni (în cazul în care lucrarea este de durată îndelungată), se întocmește raportul de lucru, în baza căruia se consemnează stadiul lucrărilor, respectiv caietul de atașament și devizele.

Șefii de echipă și personalul TESA sunt controlați de șeful ierarhic, conform organigramei.

Alexandru Chelaru
Consultant Vanzari
0 +
ani de experiență
în construcții
0
numărul
de angajați
0 +
proiecte
terminate

galerie foto

Firma noastră are ca scop realizarea lucrărilor de construcții și ridicarea clădirilor civile sau industriale. Pe parcursul celor 15 ani de experiență am colaborat cu foarte mulți parteneri și clienți, iar rezultatele obținute ne-au ajutat să devenim o companie care se află în topul preferințelor, cu servicii de cea mai bună calitate.